בראשות הרבנים הראשיים: אלפי בני ישיבות מחו על הרס הזהות היהודית | גלריה

נדב דוד 3 Comment on בראשות הרבנים הראשיים: אלפי בני ישיבות מחו על הרס הזהות היהודית | גלריה

תחת הכותרת "שומרים על מדינת ישראל יהודת" התכנסו עשרות אלפי בחורי ישיבה וילדי תלמודי תורה בגשר המיתרים בירושלים, בראשות הרבנים הראשיים לישראל, נשיא ישיבת הר המור הרב צבי טאו ורבנים נוספים למחאה נגד הרס הזהות היהודית של המדינה שמובילה הממשלה הנוכחית | גלריה

הראשון לציון בנאומו בהפגנה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלפי בחורי ישיבת הסדר ותלמודי תורה התכנסו היום (ראשון) בראשות הרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון הגר"י יוסף והרב הראשי הגר"ד לאו יחד עם רבני הציונות הדתית ובראשם נשיא ישיבת הר המור הרב צבי טאו שליט"א, בגשר המיתרים למחאה חריפה נגד הרס הזהות היהודית של המדינה על ידי הממשלה. האלפים המשיכו לאחר דברי הרבנים לצעדת מחאה לכיוון הכנסת.

מרן ‏הראשון לציון הרב יצחק יוסף קרא לשר הדתות המוביל את הרפורמות ההרסניות להתעשת ואמר: "כוחה דהיתרא לא נקבע ברחוב דיזנגוף, אלא בבית המדרש. יש היום כל מיני כאלה שקוראים לעצמם רבנים ומגלים פנים בתורה שלא כהלכה. מסלפים את התורה"

‏הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו אמר בצעדת המחאה: "יישר כוח לרבנים ולכל מי שבאו היום לכאן לומר מדינתנו היא מדינה יהודית, עם רבנות ראשית, עם תורה, זו המהות שלנו".

‏ראש ישיבת מצפה רמון הרב צבי קוסטינר אמר בצעדת המחאה: "מי שתומך בחוקים האלה, גם בחוק הכשרות נגד הרבנות וגם בחוק הגיור נגד התורה, הוא בטל ומבוטל. לא יקום ולא יהיה".

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה קרה מפחדים שיגנבו לכם את הג'וב באהבה בן כספית 😁😂🤣